Що таке універсальний скалер.
- 23 may 2019 14:13:00
- Views: 45332
Недосвідченим в сфері ремонту моніторів, телевізорів важко відразу зрозуміти що таке скалер.
Я постараюся відкрити для Вас дане питання простими слова, постараюся не сильно вникати в детя.
Тим хто все це вже знає я думаю нічого нового не скажу.
Для початку трохи поясню про те для чого він потрібен.
Кожна матриця це грубо кажучи мініатюрні вікна які відкриваються при подачі на них напруги і пропускають через себе світло. Прийнято використовувати RGB для відображення картинки на матриці - простіше кажучи, кожна матриця це 3 матриці разом. Як зрозуміло з назви RGB - червона зелена і синя матриці. Кожна з них являє собою полотно, якщо вже зовсім просто пояснювати принцип роботи. Тобто як і в тканини нитки йдуть вертикально і горизонтально, тільки тут на кожному перетині "ниток" провідників струму варто вікно готове в будь-який момент відкритися і пропустити світло від підсвічування матриці. І таких "полотна" три як я вже сказав - червоний, зелений і синій, а білий або чорний колір виходить при їх спільному відкриття або закриття. Ці "віконця" називаються пікселі.
Начебто розібралися з чого складається матриця, так ось для зменшення кількості провідників, тобто доріжок до кожного "вікна" використовую транзисторні збірки і підключення вже працює за принципом стовпців і рядків. Природно для управління всім цим потрібно контролер і ланцюга харчування, які розміщуються на платі матриці або T-Con е матриці. Але так як управління включенням і вимиканням кожного пікселя використовується аналогове управління - то і контролер розуміє тільки певні сигнали.
А як ми знаємо відеовиходи бувають як аналогові так і цифрові і всі вони мирно уживаються в наших моніторах або телевізорах.
А плата керуюча контролером матриці - це і є скалер або контролер вашого монітора. Він перетворює відеосигнал від вашого ПК або будь-якого іншого джерела відеосигналу в зрозумілий для контролера матриці. Просто кажучи служить як би перекладачем для контролера матриці який запалює окремі пікселі матриці.